Pages

Monday, February 13, 2012

::andai dia bukan milik aku::

salam...
doa hilangkan sedih...
dh lama tk update cite,tetibe ari ni nk wat entry sedih...sejak seminggu lepas aku ni mcm org yg kebingungan.....aku tk sangka skali lg aku hampir nk patah hati....ya allah,berikan aku kekuatan skali lg mengharungi dugaan yg Kau berikan pd aku....aku takut tk termampu nk menanggung dugaan ini...kami berdua cuma mampu mendah tangan memohon kepada Kau Ya Allah..agar semuanya berjalan lancar...janganlah ada lagi bencana yg melanda....Ya Allah,Kau berikan juga kekuatan kepada dia utk menjadikan impian kami ini suatu kenyataan...kenapa dugaan ini datang lagi setelah kami berusaha utk menjadi umat Muhamad s.a.w....
sedey.....

2 comments:

@lfidah @dim said...

why??what happened sis?

Unknown said...

tk taulah apa nk dikatakan ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...