Pages

Thursday, August 28, 2014

Merajuk Itu Marah Atau Mengada2

adakah aku sekarang ni sedang merajuk atau sedang mengada2??keliru pulak dengan apa yg aku lalui sekarang ni..besar sangat ke permintaan aku?melampau sangat ke apa yang aku nak??fahamlah bahawa aku tak pernah inginkan kemewahan harta benda cuma inginkan diberikan kasih sayang melimpah ruah dan masa yang banyak...tidak aku inginkan barang mahal tapi apa yang paling mahal aku nak adalah MASA dari kamu...payah sangat ke nak DAPAT??

adakah MASA itu lebih susah nak dapat berbanding benda yang lain??MAHAL sangat MASA kamu yea??kalau diberi pada saya menyebabkan kamu RUGI ke?maaf sebab saya berkehendakkan HARTA yang paling MAHAL iaitu MASA awak..ampunkan saya

saya sayang awak sangat2...awak dunia saya kerana saya tak punya orang lain untuk saya kongsi rasa..hanya awak yang ada di saat2 saya tiada sesiapa...saya tau awak pun sayang saya...tapi..????

ingatlah semua..walau sesibuk mana pun kita melakukan pekerjaan tak salah pun kalau meluangkan masa untuk yang tersayang..sebabnya kalau ianya berlalu tiada apa yang boleh menggantikan masa2 yang dah berlalu.sayangilah mereka semasa masih ada kasih dan hayat mereka di dunia ini..

2 comments:

azieazah said...

Ada orang, banyak masa tapi dibazirkan pula. Kita yang tak cukup masa ni, selalu menanti sedikit masa lebih untuk dilakukan perkara yang bermakna.

Alolololo jangan arr majuk!

Unknown said...

kita mmg selalu menanti dan cuba mencari masa kak...tapi bila org tu tak nak cari masa utk kita tu yg buat saya merajuk...tapi saya cuba tutup mata aje kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...