Pages

Tuesday, November 27, 2012

::Kursus di Cameron::

salam...ari tu aku ngan kengkawan kat opis ni bertandang ke cameron utk kursus "Hidup Jangan Membuat Alasan" selama 3 hari 2 malam bermula 21 hingga 23 November 2012...perginya aku ke sana sambil berkursus aku cuba menghilangkan perasaan duka lara yang melanda...cuba untuk melupakan seketika masalah yang ada...cuba untuk senyum dan ketawa seketika...besar harapan aku masa nak  kesana....so meh la kita nengok gambar masa kami kat sana....

 
 
 
 

gambar2 ni masa kitaorang ngah tunggu bas n kengkawan yang lain sampai...aku tiba kat tempat tu pukul 7.05 pg tapi kitaorang bergerak ke cameron pukul 8.30pg..korang bayangkan berapa lama aku ngan yang lain berdiri menunggu mereka yang lewat ni sampai...berpeluh...n hilang make up aku...hehehehe...kami berhenti sarapan di RNR Seremban tapi non ada foto sebab dah kelaparan makan otak kurang berfungsi la....berhenti dalam sejam and kitaorng teruskan perjalanan...sampai di cameron kalau tak silap pukul 3.30ptg..disambut ngan keadaan hujan lebat...kitaorang berhenti makan tengahari sebelum check in kat homestay...


kat sinilah kitaorang menginap...Dahlia Homestay...rumahnya bolehlah...harga aku tak tau lah sebab sume jabatan yang tanggung...tp selesa untuk buat berehat dan tidur...kalau nak selesan tidur kat rumah atau kat hotel 5 bintang kat cameron ni kompom selesa nak...

 
 
 

pas berehat and pentang tu kitaorng g pasar malam kat brinchang tap ia jugak non ada foto yek..pas shopping kami pun makan malam kat homestay...lauk dia mmg sempoi tapi menepati citarasa aku sebabnya bagi aku kalau nak makan sedap lebih baik duduk umah jek..dah tentu dapat makan best...sepatutnya ada kelas pukul 8.30mlm tapi disebabkan kepenatan yang melampau urusetia memberitahu tiada kelas tapi kelas esok diawalkan seawal jam 7.00 pagi...amik kau..tp ok lah boleh berehat awal..aku plak tido mmg sangat awal..jam 10.00 malam mata ni dah mintak ditutup...so kita sambung lagik untuk cerita esok pagi...bye....

hati yang berduka walau ditutup dengan seribu tawa masih tetap nampak kedukaan...walau sebijak manapun ianya ditutup....
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...