Pages

Friday, November 30, 2012

::Perpisahan Sekali Lagi::





ari ni ari terkahir kedua-dua mereka ni di hq JKMN Melaka...selama aku dapat tau berita perpindahan mereka aku cuba menidakkan tp akhirnya aku sedar yg aku tak mampu nak mengubah takdir yg Allah dh tentukan...aku akur jugak akhirmya...aku amat sygkan mereka terutama kak faz sbb kak faz aje yg ada bersama aku dari dulu hingga sekarang....tp akhirnya aku tinggal seorang diri kat sini....macamana aku nak tempuh keadaan ni...bolehkah aku???aku kehilangan org yg rajin mendengar celoteh aku...aku kehilangan sahabat akrab yg selama ini bersama ngan aku...aku seperti kehilangan sebelah tangan.....kenapa mesti aku lalui perkara ini???? apa2 pun aku doakan kedua2 mereka berjaya ngan kerjaya masing2....tiada apa yg boleh aku hadiahkan untuk mereka melainkan doa aje....moga kita berjumpa lagi...insyaallah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...