Pages

Friday, November 16, 2012

::Perasaan Yang Memanipulasi Akal Yang Waras::

salam jumaat dan ari ni ari kedua aku di tahun baru 1434H...tak byk resolution baru yang aku impikan utk tahun ini...cuma yang sedia ada ni mohon dimakbulkan...itu aje....tp berbalik pada tajuk entri aku ari ni.....ada sesetengah perasaan yang wujud dalam diri kita ni kadang2 memanipulasi akal dan fikiran kita...itupun sama ada kita sedar atau tak....aku mula perasan pasal ni minggu lepas..satu ketika dulu aku yakin yang aku tak akan mempunyai perasaan apa2 pun pada dia...apa yang berlaku antara kami cuma atas tiket berkawan tapi aku tak sangka apa yang aku yakini itu telah bertukar menjadi sebaliknya...dan perasaan ini sebenarnya telah membuatkan aku menjadi tak boleh nak berfikiran secara rasional sepanjang seminggu ni....salah  aku sebab aku tak mengawal diri sepanjang berkawan...aku biarkan diri aku terus terhanyut ngan apa yang aku senangi....so terpaksalah aku tanggung perasaan ni sendiri...dan sekarang ni aku dalam fasa belajar menerima kenyataan yang perasaan aku ni adalah salah....terlalu salah...
 
 
maafkan aku jika perasaan ini mengaburi penilaian aku terhadap sesuatu perkara...aku cuma manusia biasa dan aku tak mampu menghalang perasaan yang mendatang....tapi aku akan belajar menghalang perasaan ini dari pergi jauh kerana aku tau dia tak mampu memberikan apa yang aku nak....
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...