Pages

Tuesday, September 4, 2012

::Checha Sambut Bestday::

entry aku dah buat semalam tp terperuk akibat kesibukan so sebelum cite ni basi aku kena update jugak...so nak dijadikan cite jumaat lepas aku ke kuala lumpur tuk meraikan bestday checha anak buah aku...so aku pun sponsor kek Angry Bird yang dibuat oleh fyda adim ni....kek ni dibawa khas dari melaka ke kuala lumpur...ngan dijaga rapi oleh anak buah aku sepanjang perjalanan kitaorang ke sana...meh kita nengok gambar bestday girl....

 
inilah keknya yang dibawa dari melaka...cute kan kek ni???warna dia yg buat mengancam.jadi rebutan bebudak masa makan kek ni..sumenye nak angry bird...

 
ini plak besday girl kita ngan baju rayanya...tak mau tukar baju lain bila dah pakai baju raya so inilah pelapis bagi sesape yg tak minat nak pakai baju kurung...seb baik ada...

 
ini masa nak potong kek..payah jugak nak lentur tangan bebudak kecik ni...belum disuruh potong dah siap pisau jejak kat kek...

 
checha ngan danial

 
ini kek checha ngan sepupu dia zahra....nampak beza kan???tp tak pe janji checha happy

 
aku,checha ngan danial


 blow the candle....


checha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...