Pages

Wednesday, September 5, 2012

::Maaf Jika Mengganggu::

selamat pagi sume..mood aku tetiba ter'swing' plak pepagi ni....mulanya aku berniat dari rumah yg ari ni aku akan sentiasa senyum dan ketawa tapi rupa2nya dalam aku nak senyum aku telah mengganggu hidup seseorang...so niat tu telah aku tukarkan lah...
kepada seseorang tu...saya minta maaf lah sekiranya selama ni saya telah mengganggu kehidupan awak yang harmoni,tenang dan sejahtera...saya tak perasan pulak..maklumlah kita ni mudah lupa...saya tak akan ganggu awak lagi yek...itu yang akhir..saya minta maaf sekali lagi....

 
 
pesanan aku untuk diri sendiri dan untuk sume kengkawan...kadang2 dalam kita menghiburkan diri sendiri rupa2nya kita telah mengganggu ketenteraman hidup orang lain...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...