Pages

Friday, September 28, 2012

::Akhirnya...........::

setelah 3 minggu aku tak beroperasi menulis blog so ari ni aku kembali semula ke udara..tetapi kembalinya aku kali ni ngan cerita sedih la plak...setelah beberapa ketika aku bergumbira dan dalam tanpa sedar aku telah membuat sesetengah pihak terluka....maka secara rasminya terlerai sebuah per'sahabatan' yang aku kira cukup indah dalam hidup aku...
 
terima kasih kerana awak buat saya rasa seperti puteri...walaupun hanya sementara....tapi disebabkan awak dah buat keputusan maka saya akan ikut keputusan itu walaupun saya tak nak....jagalah hati mereka yang berdekatan awak kerana merekalah syurga awak dunia dan akhirat..saya hanya lalu dan secara kebetulan singgah sekejap di laman awak...saya minta maaf banyak2 kalau selama ini saya telah banyak menyusahkan awak...saya tak akan salahkan awak kerana hubungan ini mmg salah dari awal dan ianya bermula dari saya...saya berdoa agar awak selalu bahagia
 
cuma ada satu persoalan...mampukah aku bangkit semula selepas apa yg berlaku??mampukah aku bertahan lagi??mampukah aku gembira lagi...tapi aku adalah pelakon hebat kan??aku masih mampu senyum dan ketawa di saat hati aku terlalu sedih...terasa ingin tidur panjang...sepanjang yg boleh...serasa tak mau bangun dari tidur...jika boleh inilah yang akan aku buat...tinggalkan sume dibelakang...dan ucapkan selamat tinggal pada semua yg mengganggu...

2 comments:

DIANA said...

kak rase mcm cite novel pulak..huhuhu

amieda said...

hidup akk ni mmg macam novel diana.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...