Pages

Wednesday, September 5, 2012

::Memaksa????::

entry waktu ni agak serius la...tadi aku ditanya kenapa aku tidak memaksa lelaki itu untuk balik sini dan bernikah dengan aku??korang rasa sesuai ke statement tu??bagi aku la...tak perlu aku memaksa lelaki yang kita ada hubungan utk kahwin ngan kita.sebab kalau dia betul sayang kat kita dia akan buat apa yang sepatutnya..dan soal jodoh ni bukan di tangan kita..kalau dah sampai masa yang sesuai untuk kita kawin akan kawin lah kita jugak...aku bukan berserah pada takdir tap aku cuma letakkan pada Yang maha Kuasa..kalau benar jodoh itu ada,maka adalah dia untuk kita..tapi janganlah suruh aku memaksa lelaki tu tuk kawin ngan aku....
 
aku belum rasa terdesak tuk berkahwin sebab lelaki itu masih belum di depan mata..tunggu sehingga dia di depan mata barulah aku fikir yek...so banyak2 sabarlah korang sume...jangan tensionkan aku sebab korang tengok aku maintain fresh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...