Pages

Tuesday, November 12, 2013

::Kerana Sayang Boleh Buat Camtu::

selamat pagi uollss...pepagi ni aku dengar HotFM...apa yang dorang kata Panggilan Hangit tu...sebenarnya ni ulangan jea..dah lama mende ni tapi aku kan baru mendengar radio melayu...ada sorang gf ni request kat Faizal HotFM suh wat panggilan hangit kat bf dia sebab dia nak dengar bf dia cakap sayang kat dia sbb dia tak pernah dengar bf dia ckp camtu...sampai menangis bf tu dorang kejekan...

citenya bila si Faizal tu jadi Hadi menyamar cakap kat bf tu kata dah serius dan nak masuk meminang gf dia sbb si "HADI" dah berkenan sangat kat gf dia...haaaa...aku dengar sampai bertegang urat kau...akhirnya barulah terlafaz ayat yang gf dia tunggu....

pergh...memang itu ke cara nak tau org syg kat kita atau tak?? bagi aku itu terpulanglah pada sesiapa pun...mungkin gf tu dah takde cara lain nak buat bf dia ckp I LOVE YOU kat dia...so ini jea cara...baru tau perit ke tak...kalau aku memang taklah...setakat sekarang ni yang tau en abg ni memang kerap ucapkan perkataan itu...

 


p/s: sekadar menulis aje....mungkin si dia masih sayang kat kita sebab perasaan tu ada tapi pada masa akan datang kita tak tau sejauh mana sayangnya si dia pada kita....apa yang boleh dibuat berdoalah agar kasih sayang kita berpanjangan...jangan hanya di separuh jalan jea....in sha allah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...