Pages

Monday, November 4, 2013

::Water Abseiling Pulak::

selamat tengahari sume..sementara ada masa ni aku cite lagi pasal team building aku yea....enrinya ada sebelum ni..nanti korang cari yea.....hehehehehehehe...dak zu malas nak nak link la tu...ok lah...cite lagi pasal aktiviti ekstrem yang kitaorang buat..kali ni water abseiling...selalunya abseiling kat batu kan???tapi kali ni tetap dibatu cuma ada tambahan air terjun....cam menarik kan???meh nengok



inilah air terjunnya...aktiviti kitaorang buat waktu sesi petang....tempat ni tak jauh pun dari jeram yang kitaorang main pagi tadi....nampak sayup kan???sebelum nak main ni korang kena panjat dulu bukit yang ada kat situ tuk sampai ke atas ni pastu baru boleh abseiling....
 

air terjun ni memang sangat deras tapi aku lupa plak apa nama air terjun ni...mahap yea sume.bunyikair terjun tu memang kuat sangat..andai jatuh lah memang tak sempat nak ditahan tu sebab kena jaga keselamatan diri lebih sangat2...
 





ini antara kengkawan aku yang BERANI buat aktiviti ni....aku memang tak buat sebab lutut aku sakit dan tak boleh memanjat..almaklumlah aku dah GEMUKZ sikit.....menggerunkan tapi seperti kata mereka MENYERONOKKAN..so korang bolehlah datang ke ADELINE VILLA ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...