Pages

Wednesday, June 19, 2013

::Mengapa Wanita Suka Lelaki Lebih Muda::


 

apesal plak entri aku ada pic dorang ni???aku taklah minat ngan dorang ni tapi sbb dorang ni cam sesuai utk dijadikan muka depan cite so aku pun amiklah....Aku terpikir buat entri ni sbb tadi semasa sedang mencari2 di internet tetiba terbaca artikel ini kat Yahoo dan tetiba terkesan plak dalam otak aku...adakah aku sedang termasuk dalam kategori tu???alamak???tapi bagi aku tidak aku pinta kalau tersuka dengan lelaki yang muda kan???hahahahahahaha ketawa besar aku bila baca pendapat kaunselor tu..tapi ada baik buruknya cuma kita kena pandai lah...tak kira sama ada kita suka lelaki muda,sebaya atau yang lebih tua-itu sume takdir Allah yang menentukan..kadang2 boleh serasi tapi kadang2 boleh menjahamkan hidup.apa pun yang kita buat tak akan boleh sempurnakan pendapat orang lain...jadi ikutlah apa yang Allah dah takdirkan....tapi korang nak tau ke apa yang kaunselor tu bagitau????korang boleh klik je.....aku nak komen pun tak tau camne..tapi apa pendapat korang yea????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...