Pages

Monday, June 17, 2013

::Kembali Bersawanglah Blog Aku Ni::

salam dan slmt tengahari sume..masih ada lagi ke yg minat baca blog aku???aku tuan punya blog pn dh lama tak menjengah ke sini...mmg jahat betul aku ni...tp ari ni aku punya masa yang terlebih utk update sikit2 psl aku...

 

 skrg ni aku nak mulakan hidup aku semula...maklumlah baru lepas jatih tingkat 89 tp skrg ni bru mula bangun belum melangkah lagi...amik masa utk buat sume tu..tp berkat sokongan keluarga dan org tersayang aku mampu bertahan..walau tanpa kawan2 aku masih mampu kot...hehehehehehe..

klu bln lepas aku wat servis cuci karpet dan jangan sangka bisnes tu tak jln tau..kalau ada yang nk cuci karpet boleh ke page aku yg satu lagi tu...tp bermula Jun 2013 aku dah memulakan pekerjaan aku di Kuala Lumpur..memulakan hidup ditempat lain krn mungkin di Melaka dah tamat rezeki aku kot...atau org Melaka dah tk nk tgk muka aku kt situ kot...hikhikhik...marah org Melaka nnti...walau apa pun aku bersyukur sgt2...masih punya rezeki walau skrg aku sdg cuba ditindas atas kesilapan aku yg lalu..takpelah..buatlah apa pun pd aku selagi mampu aku bertahan akan aku buat..tp ingatlah yg bumi ini bulat..spt mana aku kena skrg ni..jgn pula kamu nnt kena plak ye...

eh apa dah mengarut plak ni..tutup cite psl tu yea..skrg ni cuma nk cite yg pekerjaan aku skrg ni....mmg sgt mencabar keje ni..mgkin sbb dh lama sgt ddk dlm zon selesa kan...nah skrg padan muka aku..hahahahaha..tp alhamdulillah aku belajar setiap hari...nnt aku sambung lg yek....

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...