Pages

Thursday, June 20, 2013

::Tiada Kata Khamis::

salam dan selamat pagi..ari ni dah 20hb la...maknanya dah hampir sebulan aku di sini kan??alhamdulillah aku selesa kat sini walau ada beberapa orang yg menakutkan tapi aku biarkan aje lah...tajuk entri aku tiada kata tapi banyak plak kata2 aku kat sini...tapi sebenarnya aku cuma nak cakap yg aku ni dah lama tak wat entri bertajuk tu...takpelah..lain kali aku buatlah..


 

ari ni aku sempat buat nasi goreng utk bekal aku ke pejabat..ddk kl tak boleh slalu mkn kat luar..mau koyak aku nanti so cara nak jimat adalah bawak bekal..selalunya aku bawak roti jek..itu aje lah makanan aku dari pagi sampai petang..amat berbeza masa aku di sana...tapi mungkin inilah perubahan yang aku perlu lalui kan...berjimat...kalau dulu aku berhabis tapi sekarang perlu lebih berhati2..hehehehe...ok lah aku berhenti mengarut dulu nnt aku bercerita lagi..kalau tak bz sgtlah yea...bye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...