Pages

Tuesday, June 25, 2013

::Aku Di Sini::

dalam diam tak diam dah hampir sebulan aku bekerja di sini, walau belum punya kawan atau mungkin aku tak kan mungkin nak berkawan aku punya rakan sekerja yang boleh membantu untuk aku belajar memahami persekitaran di sini ..banyak lagi yang perlu aku belajar utk faham dan tau proses bekerja di bahagian ini....nak tau di mana aku bekerja???

Logo AIMS Data Centre 
di sinilah aku bekerja..di AIMS Data Centre... syarikat ni buat servis berkaitan internet..aku pun belum berapa faham bisnes kat syarikat ni sbb teknologi2 ni bukan bidanga aku..duduk dibahagian Sales ni pun suatu yang baru untuk aku..banyak benda yang yang belajar kat sini dan dari kehidupan aku yang lepas...yang pasti ialah sepanjang kita hidup ni ia semua berkaitan ngna belajar sesuatu yang baru..walaupun ianya nampak sama tapi ianya jauh berbeza..walaupun nampak mudah tapi anya tak semudah yang akal kita sangkakan...tapi alhamdulillah aku mampu bangkit semula..terima kasih pada mereka yang banyak berdiri bersama aku di saat aku jatuh...dan jutaan terima kasih jugak pada mereka yang memandang sini pada aku disebabkan kesalahan aku...tanpa korang ni aku memang tak akan sedar diri..apapun aku berterima kasih kerana pada masa aku jatuh aku tau siapa kawan dan siapa lawan...berkawan tak mesti ada bersama saat susah..betulkan???untunglah kalau korang punya kawan yang masih bersama korang tapi jangan ingat mereka takkan tinggalkan korang pada suatu masa nanti....hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...