Pages

Wednesday, May 16, 2012

::Bestday Party For JKMN's::

salam...
cite ni mmg dh lama tp aku baru teringat nk wat entry..so mintak maap la yek...bkn singaja pun...kt opis aku ni ada kelab yg diberi nama KAR1SMA...salah satu aktivitinya adalah sambutan ulang tahun kelahiran tuk kakitangan...kali ni birtday bash tuk sesape yg lahir bulan Mac n April jek...aku jd emcee tuk majlis tu...spt besa la..klu ni slalu jd emcee tergempar...kadang2 ready kadang hentam je la....so kte nengok gambar yek....
ini adalah antara kami tg hadir tuk majlis tu.jarang benar kesemua 54 or ada tuk setiap majlis yg dianjurkan...memasing ni sibuk ngan keje kot..so yg ada ni lah yg slalu untung sbb dpt mkn...hehehehe

kt majlis ni jgk wat majlis perpisahan persaraan tuk Pn Hjh Rahmah Tasrip.Beliau dh berkhidmat selama 35 tahun..sejak aku blm lahir lagik..sume asam garam kehidupan keje ni beliau tau...

ni plak pic mrk yg lahir pd bln Mac n April..Pn Irine,Kak Hamimah,Shazwan,Ahmad.ada jgk adiah tukperkahwinan:En Zabri dan Fadli.hadiah persaraan:Pn Hjh Rahmah

ni plak pic yg dpt hadiah tuk yg mendapat anak dan anak masuk ke hospital....n sesi memootong kek...

ini sudah semestinya gambar tuan punye blog la.....aku ni bab2 bergambar mmg suke...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...