Pages

Thursday, May 10, 2012

::Bile Adik Beradik Pulang::

slamat pagi kengkawan...

baru petang ni aku sempat nk update entry aku...sejak ari selasa aku naik kije sampai skrg ni baru aku leh tarik napas lega walaupun bukan lega mana pun...sibuk bkn apa wat baucer bantuan jun...mana nk kira,nk semak,nak key in,nk compile...nk tunggu pegawai semak ngan lulus...aduiiii...ni pun masih ada 4 baucer lg blm sign....esok la jwbnya....

da melalut aku ni...so ari ni aku nk citekan seperti yang aku janjikan sebelum ni yang mereka ni akan pulang ke umah aku...sronok sungguh...adik aku dah smpai tengahari..abang aku plak petang jumaat tu dh sampai..so ble aku blk kije sume owang dh ada...aku senyum sampai ke telinga la minggu lepas....hehehehehe

so kitaorang pn plan la nk g mana pas maghrib ni..pas masak n sembahyang maka kami pn bersiap la..plan pertama aku bawak dorang g menyusuri sungai melaka ngan berjalan kaki...ktorang mula dari bus stand lama sampai la jambatan kg pasar...agak jauh ktorang berjalan..so nengok la gmbar2 yg ktorang snap tuk malam tu yek...

ini semasa kami di hentian dataran hang tuah,jambatan hang tuah and jabatan kg pasar...bergambar la anak2 and cucuku...termasuk aku ngan adik aku...ni gambar semasa belum penat...sebab masih dekat

ni kat air pancut Kg Jawa...air pancut bermuzik....dorang sume teruja ngan air oancut ni...tp mse ktaorg smpai air pancut yg 8 meter tu rosak so tk dpt nk nengok...

ni gambar tuan punye blog...dh tentu ada..ni aku ngan adik aku...ada beza tk antara aku ngan adik aku...kata org muka kami serupa tp yg aku nmpk tk de pn...apa2 pn korang nilaikan la sendiri...hehehehehe


ini pic tmpt yg ktorg pegi ...
pengembaraan kitaorang belum selesai lagi...masih ada cite lagik yek..so tunggu je la kemunculan sambungan entry ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...