Pages

Monday, May 28, 2012

::Kembali Lagi Bersiaran Dari Kelantan::

salam dan selamat pagi...dah terlalu lama aku tk menulis kt cni...ianya disebabkan kesibukan yang melanda dan semangat yang separuhnya dah dibawa pergi..tp ari ni aku kuatkan semangat jugak tuk menulis...
kesibukan aku disebabkan aku terbang ke kelantan tuk menghadiri Kursus Pengurusan Amanah yang dianjurkan oleh KPWKM iaitu kementerian aku la...perginya aku sendirian sebagai wakil dari JKM Melaka...mulanya mcm cuak jugak maklumlah nak naik kapal terbang seorang diri ngan aku tk tau keadaan kt airport Sultan Ismail Petra...tp gagahkan diri jugak walaupun ari nak pegi tu aku dirundung perasaan sedih....terpaksa aku melangkah jugak mana tau klu blh tenangkan jiwa sket...so kte nengok gambar yek...

ni mse kat LCCT...ngah ramai sangat sbb penyokong kelantan pn naik flight sama ngan aku..so terlalu ramai dan sesak..mana ngan anak nangis,ngan anak main lari2,ngan yg nk amik gambar piala FA tu dan ada jgk yg amik gambar player Kelantan termasuk Bojan Hodak.....korang kenal sape Bojan Hodak tu..tu la coach Kelantan....

ni plak makanan aku dlm flight tu...tak pernah plak aku naik kapal terbag ada dpt skali makanan...slalunya kne beli sendiri...tp maklumla beli nganWaran Udara so dapatlah merasa makanan free....hehehehe...sila jamu selera yek...tp makanan mse balik aku tk amik sbb aku terlalu penat so dibiarkan aje dlm peti ais...

Welcome To Kelantan katanya....aku tiba kt Kota Bharu kul 4.45 ptg...mcm yg korang nampak kt pic tu dh ramai yg menunggu piala FA tu dibawa keluar dari pesawat....mmg ramai gile peminat fanatik Kelantan ni...mcm kata drebar teksi aku kelmarin....org Kelantan ni semangat kenegeriannya sangat kuat so bile team favourite menang makanya berduyun2 lah menunggu mereka2 iaitu player2 kat lapangan terbang...sampai jalan pun jammed...

ni plak aku snap gambar Datuk Seri Mustapa Mohamad yang menyambut ketibaan pasukan Kelantan dan piala yang jadi idaman sume kelab yg bermain....yang bermainj cuma 11 org tp yang menunggu kepulangan dorang dekat nk 3ribu org....dahsyat tak dahsyat la....
cite ni tak abis lagik....nnt aku sambung lagi yek....

2 comments:

@lfidah @dim said...

untung dapat makan kat flight..saya tak pernah merasa...hukhukhuk

Unknown said...

ni pun sbb tiket dibeli oleh kerajaan negeri melaka..klu tak makan dalam flight kne beli sendirik...hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...