Pages

Thursday, May 17, 2012

::lagi cite tentang kawan::

salam...tetibe aq emosi sket la...tk tau kenapa dan mengapa...wat mse skrg ni aq terfikir siapakah aq di hati mereka ni kan???adakah aq ni mempunyai tempat di hati2 mereka???atau adakah aq yg syok sendiri??adakah jika aq meninggalkan dunia ni pd mse ni...adakah mrk ni akan rse sedih ke ngan ketiadaan aq???adakah mrk akan terasa akan kehilangan aq??adakah antara mrk2 ni akan mendoakan aku atau membacakan yasin utk aq???

dan datang satu pernyataan yg aq tk blh paksa sesiapa tuk tempatkan aq dihati mrk...so aq perlu akur la..walau pn aq syg mrk tk semestinya mrk kne sayang aq...sbb aq bkn sesiapa pn...kpd semua kawan,rakan dan sahabat...

aku mohon ampun dan maaf atas sume kesalahan
aku mohon ampun dan maaf atas sume kesilapan
aku mohon ampun dan maaf atas sume kekhilafan
aku mohon ampun dan maas atas sume kesakitan
aku mohon ampun dan maaf atas sume kealpaan
aku mohon ampun dan maaf atas sume kejahilan
YANG TELAH AKU LAKUKAN....

kerana aku manusia biasa
kerana aku bukan sesiapa
kerana aku cuma menumpang kasih
PADA SEMUA YANG AKU SAYANGI

kepada sume kawan2,sahabat2 dan rakan2..(itupun kalau aq ada la)sesungguhnya aku sayang korang.....





1 comment:

@lfidah @dim said...

kita kan kawan...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...