Pages

Monday, October 1, 2012

::Hakikat Yang Terpaksa Diterima::

selamat pagi kengkawan...sowilah kalau pepagi ni aku sikit emo...sejak 3 4 hari ni aku ngah sedih sket lah...hari ni aku belajar untuk menerima kenyataan yang kegembiraan aku dah tiada lagi...aku masih mencari kekuatan diri sekarang ni...aku sedang belajar menerima hakikat yang semua itu adalah disebabkan bukan dia yang paksa tp aku yg tak menolak..aku boleh menolak semua ni dari awal tp aku ikutkan jugak...dia orang yang dekat di hati aku tapi bukan orang yang aku cinta..dia orang yang rapat ngan aku tp bukan org yang aku cinta...dia hanya tempat aku meluahkan rasa tp aku tak tau kat mana silapnya aku dikatakan mahukan cintanya....bukan cintanya yang aku mahu...aku cuma selesa ngan dia...tp sedih bukan sbb dia tak mahukan aku tp sbb aku dah takde sahabat yang aku selesa....adakah ini semua salah faham antara kami berdua?????bagaimana untuk aku katakan pada dia yang aku tak mau cintanya...aku cuma mau jadi sahabat pada dia tp ngan sedikit kelebihan...salahkah apa yg aku mintak tu????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...