Pages

Thursday, May 31, 2012

::Avillion Legacy::

hi...tetibe nk wat entry plak...cite ni dah basi pun tp sbb ada byk gambar yg tersimpan so aku terpikir baik aku post kt blog aku ni...minggu lepas aku berkampung kat Avillion Legacy Hotel sempena ROK-ASEAN Conference For Older Person...opis aku jd urusetia tuk konferens tu so aku dilantik la jd urusetianya...aktivitinya tk byk sgt sbb jadual dorang ni ketat sgt...tp sempat la aku snap gambar2 aku mse dorang berjalan2...

klu korang nak tau...delegasi ni datang wat persidangan kat cni sbb nak bertukar2 pandangan bagaimana setiap negara ASEAN menjaga warga emas ni negara mereka..persidangan ni dibiayai sepenuhnya oleh Republik Of Korea...tp sepanjang persidangan ni mmg terbelit lidah aku nk bercakap ngan dorang ni...

Tapi aku enjoy sbb dalam penat yang melanda ada jgk masa tuk berjalan2 ikut delegasi ni...meh kte nengok gambar2...tapi aku blm dpt edit byk2..wat mse ni cme ni aje..t aku sambung lg...
pic ni mse jamuan makan malam tuk sume delagasi anjuran Kerajaan Negeri..sepatutnya CM yg hadir mse dinner tp diwakilkan kat Datuk Norpipah..mungkin CM ada hal lain kot.....

pic ni plak wakil dari opis aku yg dtg makan malam tu...ajak makan free pun dorang ni tak nak..heran aku...byk meja kosong so untungla meja sapa yg tk ramai org sbb tk payah nak berebut amik makan...sedap jugak menu malam tu...
ni plak antara few faces delegates yg dtg menghadiri persidangan ni...muka memasing mcm teruja tp ntah la...ada yg nmpk tak teruja langsung..mgkn sbb penat sgt kot...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...