Pages

Tuesday, October 25, 2011

bile aku g shopping

salam.....
dh agak lama aku tk wat entry ttg aku....dan dh agak lama aku tk g shopping sbb ada masalah yg timbul....so nk dijadikan cite,ujung minggu ari tu aku ngan secara gagahnya g shopping di JUSCO sendirian(maklumlah dh duduk sorang,sendiri mau ingatlah) ari Jumaat lepas and ari Ahadnya aku g pusing JUSCO Ayer Keroh,g MBO tgk wayang, MP karaoke and window shopping di Parkson MP....abis sume tempat aku jelajah....spt kata org aku balas dendam....nikmat bile dpt beli brg yg aku idamkan....tp bukan pun brg mahal...lgpun aku g shopping masa ada offer saje...mana mmpu nk beli ikut harga biasa....

so,inilah hasil tangkapan aku semasa aku menjala kelmarin....hehehehe....

*
*
*
*
*
ini mmg warna kasut idaman aku...dh lama aku nk pakai kasut warna merah.....macam mak datin lagi.....kasut ni mmg tk mahal....jgn ingat aku ni jenis shopping bnde yg mahal...aku bkn ada sugar daddy yg nk support aku ke????hehehe

kasut hitam ni aku beli sbb aku nak pakai kasut hitam bertali....kasut hitam mmg ada tp slip saje....hehehehe.....gatal kan...tp bkn mahal kasut ni....murah aje...

handbag putih......aku mmg minat jenama SEMBONIA....bkn sbb dia mahal tp sbb kualiti...berbaloi seh beli...leh pakai lama.....

ni 2nd beg from SEMBONIA jgk.....mengidam nk handbag warna coklat...finally....klu bf aku tau aku shopping mcm org gile,kompom kne mrh....sori lah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...