Pages

Friday, October 7, 2011

jari jemari unik.....

cite ni pun sebenarnya dah basi....dah lama org tau tp aku baru ada keberanian nk pamerkan pada sume kengkawan....aku bukan pandai sgt menjahit tp disebabkan aku tk ada keje lain kt umah....aku pun memulakan aktiviti menjahit manik....

pd aku sume manik aku mmg cantik tp pd korang aku tk tau lah...aku pun bkn penjahit manik yg profesional...aku buat setakat yg aku tau jek...senget tu jgn cite lh....bile nk buat lurus jd senget...nk buat senget leh plak jd lurus...tp apa2 pun aku tetap puas ati ngan jari jemari aku yg berfungsi ni....

sebelum aku nk post dlm entry ni, puas aku fikir.....boleh ke tk aku upload gambar dlm ni...tp pas puas fikir aku pun ckp pd diri sendiri...lantak lah klu org nk marah aku...aku cuma nk share apa yg aku buat...

ni baju yg aku banggakan....

manik kt baju dibuat selepas majlis...kelakar plak....

ni baju raya aku....

ni pun baju raya aku...

ni baju seragam.....

lg baju raya....

manik tuk baju ni dh kali kedua ditukar....

baju aku.....

ni baju cc aku...Pn Noraini.....

ni lg satu picture bju pn noraini

4 comments:

Unknown said...

huhuhu

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
@lfidah @dim said...

sukanya tengok manik-manik itu..nnati nak suruh kak zu buatkan untuk kiter dan anak kiter yea..

Unknown said...

hehehe...akk bkn pandai sgt tp klu berminat silakan...i ok jek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...