Pages

Friday, October 14, 2011

hati berbunga mekar......

salam......
 entry pagi ni ,nk cite psl hati yg berbunga mekar dan kembang segar di tmn ati aku skrg ni.....bersyukur pd Allah s.w.t krn mengembalikan si dia pd aku semula selepas aku kehilangan di hampir 2 bulan....si dia mendiamkan diri tanpe sebarang petunjuk.....mcm org gile aku dlm 2 bulan ni....so klu korang leh perasan skrg ni selera mkn aku mcm org tk prnh jmpe makanan....itulah terapi diri utk aku....

nk dijadikan cite,smlm ptg aku bukak fb aku tetiba aku ternmpk nama si dia komen kt profile picture aku.....aku punye melompat kegembiraan sambil tadah tgn bersyukur akhirnye si dia kembali semula....puas aku tersenyum gembira...

setelah menderita akhirnya aku mampu menarik nafas lega walaupun aku tk tau brp lama aku mmpu tersenyum gembira....hanya yg aku mohon agar perancangan kami akan berjalan lancar....mudahkan segala urusan kami....makbulkan doa2 kami......percepatkan jodoh kami.....tidak ada yg lain kami pohon melainkan keberkatan Mu Ya Allah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...