Pages

Friday, October 7, 2011

gelagat......

ari ni aku nk cite gelagat anak buah aku ngan cucu aku....gambar ni diambil masa raye aritu....
al-kisahnye,SIL aku yg keje kt RIYADH teringin nk tgk laut waktu mlm.....so kami beramai2 pas jln raya trus g Pantai Puteri...menunaikan hasrat org jauh...

kami sekeluarga mmg tk blh tgk laut...so mcm lipas kudung ktorg trus ke pantai...tetiba checa menangis.....beria2 tk nk turun ke pasir....ktorg pn heran lah...knp checa nangis????rupa2nye dia geli ngan pasir......

nak dijadikan cite, cucu aku alias ahmad danial memujuk checa....ayat dia mcm ni

danial : checa mari lah jln...
checa : tk nk.....(rupa mcm nk nangis lg.....)
danial : jgn takut nnt amat pegang....
checa : ...diam ...sambil hulur tgn..

ktorg punye mcm nk pecah perut ketawa....
tengok je lah gambarnye yek...
 sesi memujuk......

 checa mula nk berjalan.....

 muka checa yg cuak....danial yg bertanggungjawab....

mereka dh berjalan.....
Nota:sesaje nk bercerita pasal keluarga plak....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...