Pages

Tuesday, October 25, 2011

kalau awak sayang saya, kenapa awak tinggalkan saya

Aku Belajar Melupakan
Seseorang Yang Melupakan Aku
Aku Belajar Memaafkan
Semua Yang Menyakiti Aku
Aku Belajar Untuk Menjadi
Yang Terbaik Untuk Orang
Yang Aku Sayangi
Tetapi Satu Yang Tidak Bisa
Aku Pelajari Adalah
Aku Harus Bisa Tersenyum
Di Saat Orang Yang Aku Sayangi
Menyayangi Orang Lain...

sehingga sekarang aku masih tidak bisa memafkan mereka.....adakah keras sangat hati aku ni?????

sumber:***Sook Joo** Facebook

10 comments:

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

Unknown said...

memeriksa ttg ape tu???

Anonymous said...

mgkin org yg awk syg suami org????siap tahu...eemmmmm

Unknown said...

org yg sy syg tu bkn milik sesiapa pn pd mse itu...tidak bf org jauh lg suami org.....sy tk akan amik klu milik org...

Anonymous said...

awk pasti dia bukn milik sesiapa,sedangkn kwn yg merampas tu lebih tahu dari awk?...Hanya Allah sahaja yg Maha Tahu segalanya....

Unknown said...

mungkin iye mungkin juga tdk....sbb sy tk tau tau sape tipu sape skrg ni....klu dia jujur perkara ni tk jd....

Anonymous said...

xpelh yg berlalu biarlh berlalu,awk pun dh punya khidupn yg baru dn bahagia..doa sy moga jodoh awk nnti ada lh yg terbaik dn lebih baik,apa yg berlaku anggaplh ujian utk mematangkn diri,Allah tidak akan menguji hambaNya jika seseorng itu tidak mampu...InsyAllah ada kemanisan yg menanti, disebalik kepahitan yg dirasai....

Unknown said...

mmg benar sy sdg mengecap kebahagiaan tp sy msh perlu tau juga siapa dalang yg menyebabkan kelukaan melanda diri sy..sy tdk prnh inginkan kekacauan dlm hdp apatah lg melalukan kekacauan pd hidup org lain....tq atas nasihat tu....

Anonymous said...

'Dalang'???dia juga bakal merasai kesakitan selepas dia menyakitkn org lain,jgn bersedih jika haknya di rampas oleh org lain jua.....setiap doa org yg teraniaya itu akan di makbul Allah...hanya Kesabaran yg mampu mngubati hati..

Unknown said...

saya tdk prnh menginginkan sesuatu yg buruk kpd sesiapa ttp jika mrk tlh berniat mengacau kehidupan saya maka, sy tdk akn teragak2 mengacau ketenangan hdp mrk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...