Pages

Monday, October 31, 2011

jari jemari unik.....( part 2)

salam n selamat pagi.....
pepagi ni nk wat entry psl jari jemari aku....klu org tk kata jari aku unik aku ttp nk kata jari jemari aku mmg unik sbb aku leh jahit manik tuk baju aku sendiri....nk dijadikan cite,2 hari lepas yakni ari jumaat tailor aku merangkap jiran menghantar pesanan ringkas @ sms memberitahu baju aku dh siap.so aku tanpe membuang masa dtg ke umah dia tuk amik baju....ble dh amik mulalah berfikir....apa yg aku nk buat kt baju ni yek?????so aku pun tgk koleksi manik aku...ada tk warna yg sesuai tuk digandingkan ngan baju2 ni.....hehehehe.... jgn marah yek....rupanya hanya sesuai tuk sehelai jek....tk pe lah jahit dulu......

aku mula jahit jumaat malam n siap awal ahad.....knp jd lmbt?????sepatutnya aku cuma amik masa sehari jek nk jahit tp disbbkan aku ke kl petang sabtu tu maka lewatlah baju ni disiapkan.....bkn sbb malas tau....so pagi ahad aku baru baju aku siap......rehat kejap baru g jln bunga raya g beli manik tuk baju yg kedua...hehehe...pecah purse aku bile g kedai manik...blh jd rambang mata....byk koleksi manik...pelbagai warna,bentuk,saiz dll.......huh klu ddk satu ari pn tk perasan.....

ok lah.....nak tengok baju2 yang dh siap dan dlm pembikinan....meh kite tengok....
*
*
*
*
*
*
*
*
baru siap sebelah tangan......

kedua2 belah tangan......

selepas selesai pembikinan

complete.....

baju kedua....masih dalam pembikinan

ni pun masih di dalam woksyop.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...