Pages

Tuesday, October 11, 2011

xtvt sepanjang hujung minggu....

salam.....
minggu lepas aku happy sangat sbb adik aku sekeluarga balik ke umah aku....awal pagi sabtu diaorg sampai umah....happy sesangat....adalah kwn aku sepanjang dua ari ni.....so ktorg pn plan lh nk g ke mana utk mencuci mata dan telinga...

disbbkan aku ada jemputan perkahwinan di duyung dan adik aku di batu berendam, maka kitaorg plan nk g zoo melaka...disebabkan g jemputan tu pkai baju kurung so kami bercadang tukar baju di R N R Ayer Keroh.....(mcm remaja lari umah plak...bwk bekal baju tukar kat toilet..pastu lari ngan BF)

pas salin baju, ktorg gerak g zoo melaka ngan byrn RM7...tujuannya nk kenalkan anak buah aku ngan segala jenis haiwan yg ada kt zoo tu...tp rupanya anak buah aku ni penakut....so tengok aje lh antara gambar yg aku sempat snap...penat plak asyik nk bergambar.....

binatang ni namanye KONGKANG......

merak biru....

muka si penakut...hehehe....

badak......

lagi skali.....

family adik aku....

zon kura-kura....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...