Pages

Tuesday, October 18, 2011

::cite ttg aku::

salam.....
dah agak lama aku tk update blog aku ni.....bkn sbb mls tp tk de cite baru n tk de mood nk bercerita...ntah apa yg tk kne ngan aku ni.....aku pn tk tau lh....aku rasa mental kot...ari ni aku g keje ngan mood yg blh dikatakan buang ke laut....ada yg tnye knp tk make up ari ni....aku jwb mood tk de...

so bile mood tk de,jgn lh cuba cari psl ngan aku....tp pg ni dlm kul 9.10 pg dh ada mangsa yg kne ngan aku nyer semburan laser ala-ala ultraman.....he3...nasiblah uncle....sape suh awk melenting tk tentu psl....kn dh kne jurus semburan dr aku....bkn aku sengaja tp dh uncle tu carik psl ngan aku yg tk de mood nk berckp @ nk buat apa2....sori lah uncle....u dtg pada mse yg tk betul.....
nota:kpd sesape yg akan terkena,telah terkena ngan aku pd ari ni aku minta maaf bebyk yek...

2 comments:

@lfidah @dim said...

sabar iye kak zu..paham sgt2..sy pun kdg mood ada jugak sesekali buang ke laut dan lemas..kahhh...

Unknown said...

tu lah.....sakit jiwa betul....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...