Pages

Thursday, October 6, 2011

convo at PICC-18/9/2011

entry petang ni pasal konvo anak buah aku yang aku bela sejak mak ayah aku meninggal...kira amanah mereka lah...syukur pas berhempas pulas selama 1 1/2 thn akhirnya dimuktamadkan pd 18/9/2011 di PICC...kami beramai2 berkonvoi ke PICC sbb nk tengok dia graduate..tp spt biasa hanya 2 je yg dpt masuk...so aku mmg beruntung sbb masuk ngan kakak aku alias mak dia......
 inilah rupanya anak buah aku merangkap anak aku yang graduate...ceria semacam jek

 ini kami sekeluarga selepas majlis konvokesyen.....

 mereka bertiga.....

 mereka adik beradik termasuk BIL.....(sorang jek yg tiada....)

 bde dan adik aku sekeluarga.....

 bde dan aku.....

 bersama anak buah yang kerek....

 di celah keriuhan dan keramaian family di PICC...gembiranye mereka....

apalah yang diaorang buat ni agaknye???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...