Pages

Thursday, October 13, 2011

......kenali wanita.....

salam....
entry pagi ni aku nk cite psl kenali kte sbg wanita.....aku tulis bkn sbb apa tp sbb terkilan ngan seseorg yg tk mengenali aku sebagai seorang wanita....ada byk perkara yg sume org kne tau psl wanita...bkn setakat kelembutan,kelemahan,kekuatan dll.....tp ada byk faktor yg perlu dikenali....ayat ni aku qoute dr fb kwn aku ttg wanita...katanye...
whatever you give a woman, she's going to multiply,
if you give her a sperm, she'll give you a baby,
if you give her a house, she'll give you a home,
if you give her a groceries, she'll give you a food,
if you give her a smile, she'll give her a heart,
she multiplies and enlarges what is given to her,
so, if you give her any crap, you will receive a tonne of shit.....

inilah indahnye ttg wanita yg org lelaki kadang-kadang lupa utk amik berat....wanita selalu mengutamakan keperluan org lain melebihi keperluan mrk sendiri......tp knp slalu wanita yg dipersalahkan utk setiap mslh yg berlaku kpd lelaki...tidak cukupkah seorang wanita itu berkorban utk mereka?????

2 comments:

@lfidah @dim said...

wanita seringkali dipersalahkan...setiap yang berlaku wanita jugak yang salah.salah itu dan ini..sedih bukan...

Unknown said...

itulah wanita....tp kte slalu akur je kan????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...