Pages

Wednesday, October 12, 2011

:: cite ttg aku ::

ari ni aku tk tau apa nk cite dlm blog ni sbb aku ngah mengantuk yg teramat sangat....mata ni mcm kena sendal ngan batang mancis agaknye...dh tk blh bukak langsung ni...tp aku gagahkan jgk nk cite knp yg aku tersangat mengantuk ari ni....

disebabkan aku ddk sensorang kt umah, maka layak klu aku kata tk de sape yg leh marah aku kan....bile aku rasa nk kuar...aku pun kuar le...so semalam, ada kwn ajak aku kuar....so aku mcm pelik tk prnah org ni ajak aku tetiba call aku memlm buta suh aku bersiap, lg 40 minit dia sampai....

so aku ni dlm keadaan mamai, bersiap lah....sambil aku kata dlm hati....mungkin kwn aku ni memainkan aku kot...mustahil dia nk dtg lewat mlm ni.....tetiba henfon aku berbunyi dan ayat org tu....."cepat kuar,sy ada kt luar umah awk....."

dengan kelam kabut aku pun trus kuar.....nk dijadikan cite...dengan tanpa arah tujuan aku dan kwn aku ni mengukur highway.......buat keje gile ktaorg mlm tu......drive keta dr melaka ke seremban pastu balik ke melaka semula....mmg keje gile kan....

sampai jek umah aku tgk jam...alamak!!!!!dh kul 3.30 pg....pergh....patut lah mata ni mcm nk tercabut jek....dengan tanpe membuang masa aku pun trus tdo....baru jek aku lelapkan mata jam aku plak berbunyi.....dh kul 6.30pg ...baru jek rasa lelapkan mata....disbbkan tk nk lewat ke opis...dengan penuh kemalasan aku bangkit trus mandi,sembahyang dan bersiap ke opis....

*moral dari cite aku ni:jgn sesekali kuar umah lewat mlm and g keje dlm keadaan tk ada produktiviti....padan muka aku...hehehe......
ini lah mata aku......

6 comments:

yatt said...

patut ler hati berbunga-bunga jerk. hehehee

Unknown said...

apanyer yg berbunga2 tu yatt....makin serabut plak...

@lfidah @dim said...

tulisan tue tak ada lg besar ke?sakit mata nak baca..

Unknown said...

alfidah adim:ko kne pakai kanta pembesar yek...akk baca ok jek...

akaliliArdini said...

so berapa ukuran nya yang ko dah ukur tu??

Unknown said...

apalah komen benda dah basi ni????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...