Pages

Thursday, July 14, 2016

Aktiviti Malam Kami Berdua

Selamat malam semua.dah makan malam ke kawan2 aku di blog ni.aku dah makan pukul 6.30 td.mertua masak rendang ayam kau..aku pun apalagi sental aje lah.air tangan mak memang awesome sangat2.mmg gemuk la aku ni ...

Pas makan dan berehat2 kami pun g la stesen minyak sebab tangki kosong dan sambil2 tu g masuk ke laluan cuci kereta sebab keta tu dh seminggu berkeladak..kotor yang mmg tak blh nak bayangkan...tapi frust plak sebab elok aje dah siap cuci hujan plak turun..abis la kotor semula


Pas cuci kereta singgah plak kat sini...en sayang nak cukur rambut pulak.dah selesa plak nak botak..aku ikutkan aje asalkan en sayang rasa selesa.ini sajelah aktiviti kami berdua malam ni...sekian terima kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...