Pages

Wednesday, July 13, 2016

Servis Aircond Murah Melaka:Troubleshoot di Bukit Durian

Salam petang semua.dah lewat sikit aku update blog ari ni sbb minggu ni hectic sgt2...buat kerja tertunggak dan yang sedia ada..huhuhuhu mmg sgt2 memenatkan aku.tapi walau apa pun kerja aku untuk update blog tetap aku kena buat.so end of story penat zuraida.

Ini kisah malam semalam.lepas maghrib customer call katanya ekon dia tak jalan so kami(suami isteri) teruslah gerak ke lokasi untuk tengok apa masalah ekon tu


Ini screenshot dr fb en sayang..katanya ada kemalangan maut keadaan mangsa sangat tragis.so puaslah aku carik kat manalah duduknya mangsa kemalangan tu..dan akhirnya aku jumpa...macam pic kat bawah ni..ada mangsa yang tersepit.korang nampak tak?
 

Kena carik2 n belek2 baru leh jumpa..selamat mencari...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...