Pages

Thursday, July 28, 2016

TB Kisah Semalam Dari En Sayang

Salam tengahari.sekarang tengah kepanasan sebab takde takde bekalam elektrik kat kawasan opis aku ni..update blog dalam keadaan berpeluh2 kau..kalah org yang bekerja kat luar tu...sian en sayang yang mencari rezeki panas terik matahari..tapi takpe lah semalam kan i dah bagi makan durian kan?


Disebabkan semalam en sayang nak guna wifi opis so dia naik atas dan katanya teman aku wat keje..dan dalam masa yang sama plak cpu aku problem.otak aku sakitlah memikirnya sebab banyak data yang ada dalam tu.so aku cilok cpu bos kejap..walau tak syok kenalah guna kalau tak keja tak siap


Otw balik umah en sayang tanya "boleh tak kalau dia nak beli dan makan durian?".ko rasa kenapa en sayang minta izin sampai macam tu?sebabnya aku alah dengan durian.aku tak makan dan tak boleh bau durian tu.disebabkan aku ni isteri so aku pun setujulah.maka dia pun singgahlah kat kedai buah tempat salu beli buah..kat sini ada pelbagai jenis dan harga.dari semurah2 hinggalah yang paling mahal.pepandailah nak pilih.disebabkan en sayang makan sorang belilah 3 biji yang bersamaan dengan 3 kg dan harganya secara kebetulan rm30.


Itu ekspresi muka orang dapat makan durian di rumah walaupun sensorang dan di luar rumah.walaupun aku sekadar minoriti kuasa aku beaar jugak.sesape yang berhajat nak makan durian sila makan di luar rumah.tak sanggup menahan hidung.so sesape ya g mengidam nak makan durian carilah kat mana aje di Melaka ni sebab sekarang harganya sedang terlajak murah.sekian terima kasih.

Sambil2 makan durian tu jangan lupa juga untuk hubungi kami jika nak pasang aircond atau nak servis mahupun ada masalah tentang aircond

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...