Pages

Monday, July 25, 2016

TB:Open house di Klang

Salam isnin semua.dah makan tengahari?dah tidur tengahari?aku dah makan tapi belum sempat nak lelap mata walaupun mata ni macam nak tercabut..mengantuk sgt2.ari ni kena pegimopis awal sebab en sayang hantar and kena g awal ke PD ada job kat sana.nanti aku cite nape aku g opis en sayang yang hantarkan.

Sambung pada tajuk aku...kisah ni Sabtu lepas.abg aku buat open house di kedai makan milik mereka di Prima Klang Avenue di Klang.jadi kami bertiga(en sayang,aku dan mak) pun gerak dr melaka pagi2. sebabnya ada plan lg selepas itu..tp sebelum tu singgah di pantai dalam sebab nak amik anak buah anak beranak sebab suaminya kerja...


Ini merupakan sebahagian dari menu yang ada..dan makanan ni memang marbeles satursay betul..kakak ipar aku ni memang pandai masak dan minat memasak memang menebal dalam diri..itu sebab bukak kedai makan...antara menunya:mee kari,bihun sup utara,laksa penang,lontong,ketupat palas,rendang ayam dan nasi putih,kari dalca dan ikan goreng,ikan haruan masin,dan macam2 lagi...jenuh perut nak minta ampun.


Aku antar yang paling awal sampai.dalam kul 2.30ptg.itu pun sebab sesat dan terpaksa pusing jauh...kami tak pernah pun pegi kedai kakak aku ni tu sebablah jadi sesat barat..aaaddooiii...anak2 buah yang lain sampai lewat so hanya ada gambar semasa awal kejadian.sebab selepas tu kami ada hal lain..nnt aku ceritakan yea


Ini plak aku ngan cucu aku yang sangat2lah manjanya..namanya idrnina madihah.anak kecik ni akan sentiasa ikut aku kalau aku dtg umh nenek dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...