Pages

Monday, July 25, 2016

Kisah Kancil Kami Pulak

Kalau tadi aku bercerita kisah gembira dapat berkumpul npanak beranak adik beradik di open house kat Klang.kedai makan kakak aku.tapi dalam masa yang sama jygak aku dan en sayang ditimpa dugaan.mini cooper kami a.k.a kancil power gila ada kerosakan besar hingga tak boleh langsung nak gerak...huhuhu...

Pale otak aku tak berhenti memikior nak setel masalah ni.nak bawak blk ke melaka kps mahal..nak dibetulkan di Klang takde kenal pomen pulak...kata merwka masalah takkan selesai kalau otak serabut so aku dan en sayang duduk diam dulu...


Akhirnya setelah dapat mencari bantuan selepas maghrib towing sampai dan bawak kereta ke bengkel dekat dengan umah anak angkat mak di Kg Rantau Panjang Klang..Alhamdulillah dapat jugak selesai masalah.biarlah duduk berehat kat Klang dulu.betulkan apa yang patut..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...