Pages

Monday, April 30, 2012

::Bayaran Centre Ayer Molek::

ari kamis bersamaan 26 April 2012 aku ngan faizah g wat byrn kt Japerun Ayer Molek..masuk ni dh bulan ke2 aku diarahkan membantu kengkawan dr PKMD MT..sbb dorang kekurangan kakitangan..so aku pun mengikut perintah la..tp aku tk bape suke wat byrn kt DUN aku..maklum t sume org tau aku kije kt mane...tp senangnya ble aku tk perlu bersusah payah nk g kije awal awal sbb pjbt JAPERUN dpn umah aku jek...5 minit sblm 8.30 pg aku leh sampai kt situ...

inilah suasana kt khemah tmpt dorang kene menunggu tk di cap jari kt baucer...mmg ghamai kan??mse gamba ni di amik kul 10.00 pg...mmg ngah pack ngan org ramai

ni plak gambar pintu masuk nk ke dalam Japerun tuk duduk,dengar,sala,amik n dapat duit bantuan dorang..nak masuk pun jammed..siap ada yg pengsan lagik...

nilah dak faizah...kt kaunter ktorg clear sket sbb penerima bantuan tk brp byk..hehehehe...


inilah wajah kesayangan ****....hehehehe...mse ni kitaorg ngah rehat sebentar bersama Kit Kat...sebab tk ramai org kt kaunter kiteorang..u sebab leh amik gambar




mcm2 perangai manusia yg aku tengok sepanjang 1/2 ari kt sini...klu blh aku simpulkan yg hampir 2/3  penerima bantuan kt melaka ni bkn jenis yg bersyukur...dorang leh marah kte sesuke ati,dah dpt tk gheti nk ucap time kasih,tk amik tau jenis bantuan yg dpt dan mcm2 ragam lagik...lg wat aku mrh ble ada klien yg marah kte sbb kne tunggu lama and kne berpanas menunggu giliran...pergh geram giler aku dengar...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...