Pages

Monday, April 9, 2012

::Kasih Antara Kita::

muka depan novel ni



Salam
dah lama aku tk cite psl novel yg aku bacakan..kali ni aku nk cite sbb ari sabtu lepas aku beli novel ni....novel ni dh diadaptasi menjadi drama yang bertajuk 'Cinta Buat Emelda'....disebabkan aku jarang nengok dramanya so aku beli jek novelnya...senang tk payah nk tunggu smpai abis dh tau jln citenye....klu ikutkan novel ni dh diulang cetak sebanyak 9 kali dari tahun 2006 hinggalah sekarang ni...bg aku novel klu dh diulang cetak 9 kali ni memberi satu makna iaitu jln cite novel ni mmg best...

Jalan cite novel ni ngan drama aqda byk yg diubah...mungkin nk nmpk lebih dramatik kot...ada byk pengajaran yg kte leh dpt dr novel ni....mungkinlah bagi aku andai betul kte nk wat pengorbanan jgn membuat pengorbanan yg membuta tuli...tk kira walau pada siapa pun...baik adik bradik,keluarga maupun kengkawa.sbb kadangkala pengorbanan kte ni tk sume org blh fhm dan akan menimbulkan mslh di kemudian ari seperti emelda ni...kononnya mau menolong kakak dia tp akhirnya dia yg terperangkap dl lubang yg dicipta sendiri...ini pendapat aku,klu korang tk stuju bkn mslh aku yek...hehehehe...

tq jgk pd dak pda dia yg bg idea pd aku tuk beli novel ni...hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...