Pages

Monday, April 23, 2012

::Jobs Rotation::


 
petang tadi aku n kwn2 kt unit kewangan ada mesyuarat tuk wat job rotation...seb baik bos teringin nak wat job rotation klu tak mau beku otak aku wat kije yg same dari 2005 smpai skrg...dari tahun 2010 aku mntak tuka kije baru 2012 hajat aku dimakbulkan...hikhikhik...

kije ni mmg kne wat...tk kira byk atau sket.tp klu kte dh kije yg sama bkn makin pandai tp makin mengong and tepu...bowing wat kije yg same jek...mmg aku ghase beruntung dpt kije berbanding ngan mrk yg masih menganggur dan trus menganggur...




so nak dijadikan cite kami 3 org unit kewangan negeri pun bertukar kije...aku amik kije faizah,aidil amik kije aku dan faizah wat kije aidil...so pas bln 4 ni aku dh tk wat byrn tuk tabung amanah and gaji lagik...aku akan wat bantuan dan report shj...mmg sronok...walaupun aku dh wat kije ni tp dh lupa sbb aku dh jarang buat sejak 2007...skrg ni ngah tajamkan otak semula...heheheheselamat bertugas yek utk aku ngan sume kengkawan di unit kewangan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...