Pages

Sunday, April 22, 2012

::cheese nan or nan cheese::

salam...
ari ni aku ada mood sket nk update blog..tp ni cite semalam la...nk dijadikan cite aku ke Puchong semalam menemankan seorang kawan...sampai di puchong kami kelaparan lalu singgah di sebuah kedai mamak..aku tk bercadang nk amik makanan berat since mse tu dh kul 7.40mlm so aku teringin nk mkn nan..sebelum ni aku cuma mkn nan biasa jek tp ari ni aku nk try yg lain so aku order cheese nan alias nan cheese spt yg macha tu sebut...aku yg kompius ni pn haah kan aje...so inilah makanan mlm aku...sedap jugak cheese nan ni...dan besar portionnya...spt kawan aku ckp...klu nak dibandingkan ngan subaidah...aku tk tau lah betul ke tak....

inilah dia cheese nan aku..mse aku capture pic ni aku dh abis makan pun...aku cume mkn 3 slice jek sbb  dh kenyang sangat..bakinye aku wat mkn tengahari ari ni...trajiknya aku...bknnye kedekut tp dh mmg begini cara aku makan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...