Pages

Saturday, April 28, 2012

::crazy mike::



inilah tempat aku n kengkawan menjahanamkan lagu2 penyanyi popular tanahair kte..klu dorang dengar kitaorang nyanyi kompom dorang nangis sampai guling2...

kelmarin alias ari rabu ari tu..aku n kawan aku g melepaskan suara yg terpendam lama kt peti suara ni..mana tau klu2 ada sesape yg berkenan nk amik kami jd artis rakaman..hehehehe...so malam tu ktorg pn g lah menyumbangkan lagu kat karaoke centre ni kt bukit beruang..nama tempat ni CRAZY MIKE...pada asalnya aku tk nk nyanyi tp disebabkan bebudak main pilih aje lagu apa2 so aku pn kne nyanyi la sbb ada byk lagu duet yg dorang pilih...tapi jenuh la nk nyanyi smpai 3jam..sbb kt sini klu beli 2 jam dapat 1 jam FREE..so nyanyi lah korang sampai putus anak tekak yek...apa2 pn aku ucap ribuan tima kasih la kt kengkawan ni sbb sudi memekakkan telingan dengar suara sumbang aku sepanjang 3jam kte berkaraoke

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...