Pages

Saturday, May 11, 2013

::Aku Di Hari Sabtu::



ari ni sabtu dan sekarang ni pukul 1.40 ptg.aku masih kat opis lagik...selama 7 tahun aku bekerja amat jarang aku bekerja di ari sabtu melainkan ada function atau tugas khas...tapi rutin tu berbeza plak kali ni...aku dah keluar dari zon selesa yang mana bekerja Isnin hingga jumaat 7.30pg-4.30 ptg...sekarang ni isnin hingga sabtu...eeemmm mulanya payah nak sesuaikan diri tapi belajarlah kan...ini semua demi bisnes yang aku mulakan ni...

hari ni aku seharian buat brochure utk servis yang aku tawarkan pada sume pelanggan tapi malangnya aku tak boleh upload pic sebabnya usb cable takde...amat malang tapi nnt aku  akan upload jugak gambarnya yek...setelah berhempas pulas mereka bentuknya ditambah dengan otak aku yang karatnya mmg tebal akhirnya siap jugak...nak meniaga ni kena ada benda2 camni...barulah pelanggan tau apa yang kita tawarkan..betul tak???hehehehehe






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...