Pages

Monday, May 13, 2013

::Mana nak Cari Tempat Cuci Karpet::

kalau tengok tajuk tu mesti korang ingat aku ni nak cari tempat cuci karpet kan???salah lah tekaan korang..kalau korang nak tau aku sekarang ni ada wat bisnes cuci karpet secara dry cleaning dengan harga yang murah dan tidak merosakkan karpet korang..so apa lagi korang carilah aku supaya aku boleh cuci karpet korang dengan sebersihnya.....call aku yek...

korang pernah ada karpet yang kotor camni??aku jamin kalau korang ada anak kecik mesti ada kejadian ni kan???aku boleh bayangkan amacam perasaan korang

ini yang aku boleh ubahkan karpet korang kalau korang antar karpet korang pada aku...boleh nampak beza tak????so apa lagi hantarlah cepat pada aku...hehehehehe

5 comments:

Anonymous said...

Area mna ni? Cuci kat umah sy xleh? Kna anta kat u yer?bgla no hp :)

Unknown said...

boleh call company tu..
06-2683232 HMY Maju Sdn Bhd
tq

musang tak berjanggut said...

test

musang tak berjanggut said...

test

musang tak berjanggut said...

test

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...