Pages

Wednesday, May 15, 2013

::Kat Mana Leh Cuci Karpet Sebegini Bersih::

sekarang aku selalu sangat buat kenyataan sebegini....korang leh bagitau aku kat mana ke??tapi aku tau jawapannya...sumenya ada kat tempat ni....HMY MAJU SDN BHD...dorang leh ubah karpet korang dari yang kotor kepada yang bersih..dari yang busuk ke wangi...kiranya transformasilah...so aku harap sangat2 korang yang bergelar kengkawan dan sume yang baca blog aku leh sokong aku iaitu dengan mencuba perkhidmatan yang aku tawarkan ni...tolong yek....




korang leh nampak tak bezanya warna karpet kat atas tu..gambar ni bukan amik guna kaedah editing yek...aku pun tak tau nak edit pic....yg aku tau cantumkan pic jadik camni...so kalau korang nak karpet korang cantik camtu call no ni yek....









7 comments:

musang tak berjanggut said...

salam, bisnes nie kat melake ker? saya di perak, sejak 3bulan dulu saya buat kajian pasal potensi bisnes nie, dan berniat nak cube bisnes nie, cuma masalah modal plak menyebabkan niat murni ni terbantut. Saya nak tanye pendapat kakak le, adakah berbaloi saya mengambil risiko meminjam dari adik beradik, atau sape2 je la utk mulakan bisnes ni? apakah kebarangkalian utk gagal dalam bisnes nie tinggi? bukan ape, kalau duit sndri saya berani la tanggung risiko, tp kalau dah pinjam kat org, bisnes xjln camno? mintak pendapat dari org y bpengalaman...

musang tak berjanggut said...

salam, saya nak tanye akak nie, dah 3-4 bulan saye berhajat nak buat bisnes cam akak nie, kajian mendalam pon dah dibuat, mmg dry cleaning nie terbaek, lgpon kat area tempat saye ni mana ade service cam nie, malangnye bukan senang nak mula bisnes kalau xde modal, saya jem di sini, saya nak mintak pendapat akak, adakah berbaloi saya pinjam dari adik beradik sbb saya risau bisnes ni xmenjadi, pas 2 menyusahkan adik beradik plak. Kalau dicongak, rase2nye 100% blh bjaya, cuma saya xnak terlalu yakin, mintak pendapat akak, tq

musang tak berjanggut said...

test3

Unknown said...

wsalam..sebenarnya ini bukan bisnes akk akk cuma jd pekerja jea tp bg akk bisnes ni mmg berbaloi utk dibuat kalau awk tau cara nak cari market...tp jgn tamak nak buat bisnes...klu nak buat bisnes akk rasa kalau awak takut nk buat pinjaman sbb takut bisnes tak menjadi mgkin blh pinjam dr adik beradik tp kena amik kira jgk adik beradik kita tu camne..buatnya kalau tak mmpu by balik awk teruk dikutuk dan dipulau dgn mrk..jd pfikir mana yg elok..kalau awk dah buat kajian,tau kat mana nk dpt pelanggan,awk buat dgn betul sure bisnes dobi ni blh bg keuntungan dan tk akan close down...tq

musang tak berjanggut said...

oow, saya duduk kat sungkai perak, dekat dgn tanjung malim, proton ct, behrang 2020, kawasan ni kirenye sdg menbangun la, kalau pasal pasaran nampak mcm bagus sbb xder y buat bisnes nie lg, taun lepas saye tlg kawan tuka kapet dewan UPSI, bukan koto sgt pon, rosak pon xder, kalau cuci dah tentu blh pakai 10tahun lg, 2 y buat saya minat nak buat bisnes nie, bg pkhidmatan y belum ade kat cni. cuma sblm ambik risiko meminjam, saya risau ade perkara y saya terlepas pandang, terlalu yakin pon masalah gak...

Unknown said...

kadang2 kita perlu yakin sbb nak buat bisnes ni kena berani..berani tanggung risiko..kalau takut mmg payah nak buat...tp pd awal berniaga mmg tak dapatlah untung seperti yg diharapkan tp bulan mendtg akn berhasil kalau usaha awak berganda...selamat berniaga..jgn risau kerana Allah dah menjanjikan 9/10 punca rezeki adalah dari berniaga...

musang tak berjanggut said...

ok, ape pon tq sudi bkongsi pendapat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...