Pages

Friday, May 10, 2013

::Hidup Sekali Lagi::

setelah melalui pelbagai cabaran hidup,alhamdulillah akhirya sekali lagi aku bangkit..dan aku berharap agar apa yang aku bakal mulakan ni akan berkekalan dan berterusan...dan aku juga berharap agar tiada lagi yang akan menyebabkan perjalanan hidup aku ni gagal lagi...aku sedar ini kesilapan aku...dan aku pun dah menerima hukuman tu...tetapi peliknya aku telah dijatuhkan hukuman walaupun sebelum perbcaraan dijalankan..takpelah aku akur...mungkin ada hikmah di sebalik apa yang aku hadap sekarang ni...

selepas kehilangan semua yang aku sayangi atau pun yang aku miliki kerana kesilapan dan dosa yang aku lakukan...aku lebih awas dan berhati2 dalam melangkah...aku tau dikalangan mereka2 yang mengata dan mencerca aku, mereka tidak faham apa yang berlaku...mungkin sebab itu salah faham ini yang berlaku...

terima kasih kepada mereka semua atas cacian dan kata2 di belakang aku kerana walaupun aku terasa seperti nak menamatkan perjalanan hidup ni tapi ternyata aku masih mampu bertahan walaupun mengambil masa yang amat lama....aku bersyukur sgt2 kepada mereka...

alhamdulillah.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...