Pages

Saturday, May 11, 2013

::Azam Baru dan Bisnes Baru::

setelah mengalami kegagalan hidup aku bangun dan mulakan cerita baru so inilah fasa baru dalam hidup aku....aku berjinak2 dalam dunia perniagaan....walau bukan aku yang keluarkan modal tapi kiranya inilah yang bakal buat hidup aku berubah..aku sekarang memberi perkhidmatan mencuci karpet kepada semua tak kiralah karpet kat pejabat ataupun kat rumah....baik yang kecik mahupun yang besar...

kaedah yang syarikat aku buat ni bukanlah kaedah konvensional tapi cara moden dengan kos yang sangat efektif dan ianya terbukti berkesan...masa aku mula2 diterangkan pasal bisnes ni aku pun macam tak percaya tapi setelah melihat dengan mata sendiri aku tau ini boleh jadi pendapatan bagi kami...pencucian yang kami buat adalah dengan cara cucian kering.dan kami memberi perkhidmatan mencuci di rumah ataupun di pejabat pelanggan.karpet akan terus kering dan pelanggan tak perlu menunggu lama...




so kepada kengkawan semua,tak kiralah yang masih berkawan dengan aku,yang dah tak nak kawan dengan aku,yang akan berkawan dengan aku hubungi aku untuk dapatkan perkhidmatan yang aku tawarkan..in sha allah kawan2 akan mendapat apa yang korang bayar.....hehehehehehe.....aku sayang korang sume....


so kalau korang nak mencuci karpet dengan CEPAT dan MURAH atau punya pertanyaan tentang perkhidmatan ni hubungi aku kat sini yek....cepat yek...Aidilfitri bakal menjelma....



pejabat:06-2683232/016-2049515
email:sales@hmy.com.my
facebook:siti.rajab@facebook.com atau
amieda-luv.blogspot.com.my




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...