Pages

Tuesday, May 6, 2014

Bila Ular Telan Buaya

macam pelik kan tajuk aku petang ni..tapi itu yang terjadi kat Queensland bila seekor ular dilihat sedang menelan mangsanya iaitu seekor buaya...KLIK yea untuk baca selanjutnya...aku malas nak cite panjang..tapi dalam pale otak aku ni terfikir jugak yang si ular ni memang jenis pelahap kot...dari sekecik2 haiwan sampai sebesar2 dan seganas2 haiwan abis ditelan dia...menakutkan pulak...cer tengok foto bawah ni mcmana keadaan buaya tu..ihsan Harian Metro yea...

Foto 

buaya tu cuma tinggal kepala aje bila keseluruhan badan dah di belit dan akan ditelan si ular...berakhirlah riwayat si buaya itu di mulut sang ULAR....

Foto 

si ular yang kekenyangan selepas menelan si buaya..seminggu si ular ni tak perlu cari makan..tunggu hingga buaya hadam dalam perut dan cari mangsa lebih besar biar tak perlu selalu cari makan kan...

2 comments:

msredcheesecake said...

eee... takut...

siti zuraida Rajab said...

hehehehehe...itulah kejadiannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...