Pages

Wednesday, May 28, 2014

Kisah Kerani Kaunter DELIMA EKSPRESS

salam dan selamat pagi...dah bersawang blog aku...maklumlah dah beberapa ari tak de cite...tapi pagi ni sebelum mula sibuk aku nak wat jugak cite..tak kira...ini kisah yang berlaku pagi ISNIN 26 Mei 2014...seperti biasa kalau aku balik kampung akan akan balik ke KL pagi2 Isnin tu ....dan seperti biasa aku pun beli tiket ari AHAD di Kaunter bas DELIMA kat MC tu...dengan terang aku cakap aku nak tiket ke KL esok pukul 6 pagi...tapi kesudahannya...nengok gambar yea...


nampak tak apa yang tertulis kat tiket tu...perjalanan aku pada 23/6/2014 pukul 6.00 pagi..maunya ko tak sakit hati bila ko dah naik bas tetiba ada yang kata aku ddk seat dia...bila disemak....mau macam nk meletop aku pagi tu...dah la en TUNANG dah balik umah...nak tukar tiket kena pegi pejabat pengurusan DELIMA tu kat Malim...pergh..

jadinya disebabkan aku tak nak bayar tiket yang lain aku pun amik EL dan pegi opis dia nk tukar tiket..seb baik urusan tukar tiket ni senang sebab aku kan REGULAR CUSTOMER...terima kasih Mr Peter sebab selesaikan masalah saya tanpa perlu bertegang urat..so lain kali jangan beli tiket kat kerani tu....peringatan untuk aku

aku dan en TUNANG memang selalu semak tiket pas aku beli tapi ari tu sebab kami berdua dah lambat dan tergesa2 pas beli aku tunjuk dan terus simpan tanoe sedar tiket tu salah tarikh....benda bila nak jadi ni memang lah nampak sangat kebodohan aku...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...