Pages

Wednesday, May 28, 2014

Cendol Jalan Hang Jebat

ari sabtu lepas en TUNANG bawak aku makan cendol kat Jalan Hang Jebat atau lebih dikenali sebagai Jonker Street...mulanya aku tak mau sebab ada durian tapi en TUNANG kata boleh makan cendol biasa jugak...so aku ikut aje...meh nengok foto yea...


nampak tak durian tu.....aku ingatkan kesemua cendol dia ada letak durian mau aku pengsan kat kedai tu jugak...tapi kata pekerja dia signature dish kat kedai signature dish dia adalah CENDOL DURIAN...oooo baru aku faham







inilah cendolnya...menarik kan packaging cendol ni...takde dah mangku plakstik ngan sudu oren tu...tapi harganya ....tak boleh tahan..nanti aku cite lagi kedainya kat mana dan berapa harganya yea...apa2 pun kalau makan cendol kat sini ari2 memang boleh potong kaki jawabnya..hahahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...